حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

زنان بحرینی با انواع نقض حقوق بشر مواجهند

 مسئول امور زنان در جمعیت وفاق ملی ـ اسلامی بحرین تصریح کرد زنان بحرینی با اشکال مختلف نقض حقوق بشر اعم از بازداشت، تهدید، قتل و شکنجه از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه مواجه هستند.
«أحلام الخزاعی»  تصریح کرد: زنان بحرینی درجریان انقلاب مردمی این کشور، نه فقط به جوامع عربی بلکه به جوامع دیگر نشان دادند که از آگاهی و درایت فکری، فرهنگی و سیاسی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل می توانند در کنار مردان در فعالیت های سیاسی مشارکت کنند.

الخزاعی با اشاره به نقش گسترده زنان در انقلاب بحرین گفت: زنان بحرینی همانند طوفانی در صدد تغییر افکار داخلی و جهانی درباره قدرت ، توانایی و حضور زنان در عرصه برای ایجاد تغییرات هستند.

مسوول امور زنان در جمعیت وفاق ملی ـ اسلامی بحرین تصریح کرد: نیروهای رژیم آل خلیفه از ارتکاب هیچ گونه تعدی به زنان خودداری نمی کنند و هیچ تفاوتی در رفتار با زنان و مردان قائل نیستند.

الخزاعی اظهار داشت: دولت بحرین ، کشور را به سوی بی قانونی و ناامنی سوق می دهد و به محض این که هر یک از شهروندان از نخست وزیر انتقاد می کند و برکناری وی را خواستار می شود مورد حمله قرار می گیرد.

وی دراین باره به سوء قصد اخیر به جان  اسامه التمیمی  از نمایندگان سنی مجلس این کشور اشاره کرد که از خلیفه بن سلمان نخست وزیر بحرین انتقاد کرده بود...


مسوول امور زنان در جمعیت وفاق ملی ـ اسلامی بحرین گفت: به دنبال این انتقاد، هم به شخص التمیمی حمله ور شدند و هم دارایی های او در معرض تاراج قرار گرفته است.

الخزاعی خاطرنشان کرد: اغلب بحرینی ها اظهارات التمیمی را تایید می کنند و همه خواهان کناره گیری دولت بحرین هستند.

وی همچنین گفت: مسوولان بحرینی به تظاهر کنندگان روز شنبه (9 اردیبهشت) در منامه که خواستار آزادی زندانیان سیاسی شده بودند، حمله ور شدند، در حالی که این تظاهرات با اطلاع قبلی برگزار شده بود.

الخزاعی افزود: مسوولان بحرینی ، منامه را خط قرمز می دانند و اجازه نمی دهند که مردم در این شهر حق خود را مطالبه کنند، این درحالی است که همه جا ، متعلق به مردم بحرین است و دولت نباید از برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز مردم جلوگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد