حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

جاسوس های موساد بی واهمه جنایت می کنند

نقش جاسوس های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و جنایات آنان بدون ترس از مجازات بیش از پیش برجسته شده است.

شبکه تلویزیونی حزب ضد صهیونیستی فرانسه، بسیاری از جاسوسان رژیم صهیونیستی  در جنایات علیه دانشمندان هسته ای ایرانی دخالت داشته اند.

این شبکه افزود سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد به تازگی برای جذب نیروی جدید سایتی اینترنتی راه اندازی کرده و شرایط واجدین شرایط همکاری با این سازمان مخفی را مشخص کرده است اما هیچ یک از این جاسوس ها از طریق اینترنت استخدام نمی شوند.

سازمانی ویژه پس از بررسی پرونده نظامی افراد مصاحبه  ای با داوطلب ترتیب می دهد. این سازمان انواع آزمایشهای ویژه را روی این داوطلبان بالقوه انجام می دهد. مهندسان و دانشمندان با تابعیت اسرائیلی با انواع بازجویی ها مواجه می شوندو دیدگاه آنان از مسائل جهان، اوضاع مالی، نظرش درباره اسرائیل و مناقشه در خاورمیانه مطرح می شود.

در این جلسات همچنین از دستگاه دروغ سنج و تحقیقات عمیق استفاده می شود.

پس از آن جاسوس تازه وارد به دفتر آموزشی منتقل می شود وبا اسمی مستعار در موساد همکاری می کند. هیچ یک از ماموران اسامی و وضع خانوادگی همکاران خود را نمی داند تا به این ترتیب افسران اسیر شده اطلاعات  مهم درباره دیگر کارکنان بخش را لو ندهند.

فرد تازه  استخدام شده باید در عمل آزمون  خود را پس دهد. وی موظف است به محلی امن در شهر برود و مدت پانزده دقیقه هویتی معتبر برای خود پیدا کند و سپس در معرض آزمون سازمانهای مخفی قرار گیرد. دفتر هماهنگی کل موساد بعد از آن هویتی ساختگی با داستانی خانوادگی برایش می سازد. در دوره های خارج از  شهر، جاسوسها با  روشهای ساخت مواد منفجره  و خنثی سازی بمبهای زنون آشنا می شوند.

سپس فرد برای آزمون نهایی به خارج از اسرائیل اعزام می شود تا آنجا در حین عملیات محک بخورد. موساد نامزدها را قبل از تایید نهایی در این ماموریت برآورد می کند...


چندی پیش موساد در عملیاتی در امارات ، محمود المبحوح یکی از مسئولان بلندپایه حماس را در دبی به قتل رساند. اما هویت همگی عوامل موساد  لو رفت و مشخص شد که اکثر آنان از گذرنامه های کشورهای غربی استفاده می کردند. تصاویر آنان که در هتل دبی حضور داشتند در سراسر جهان منتشر شد.

آنان سپس تلاش کردند یکی دیگر از مسئولان حماس را در بیروت بکشند.

جاسوسها تحت  پوشش هدیه، بسته ای بمب گذاری شده برایش فرستادند.

چند سال پیش عوامل موساد عماد مغنیه از اعضای ارشد حزب الله را در انفجاری در دمشق به شهادت رساندند..

سپس نوبت به شهادت دانشمندان هسته ای ایران  رسید. چندین دانشمند هسته ای ایران به دست جاسوسان موساد  به شهادت رسیدند. چندی پیش نیز نام موساد در قتلی فجیع در یکی از هتلها در فرانسه مطرح شد.

عوامل موساد قبل از اعزام به ماموریت همه اطلاعات لازم را برای حذف اهداف احتمالی دریافت می کنند. کنترل کننده ارشد این نیروها تحت مصونیت سیاسی گذرنامه هایی با هویت های جدید و لجستیک لازم را در اختیار این افراد در کشورهای خارجی قرار می دهد.

  به این ترتیب جاسوسهای مختلف  در خاک کشورهای دوست و دشمن اسرائیل درحال فعالیت هستند و با گذرنامه های جعلی بدون هیچ مجازاتی انواع جنایات را مرتکب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد