حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

«موساد» در انفجار تروریستی مصر دخالت دارد

اسلام تایمز- کارشناس مصری مسائل راهبردی خاورمیانه با اشاره به انفجار تروریستی در مقابل کلیسایی در مصر گفت: سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» در این انفجار دست دارد.


"احمد راسم النفیس " در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به انفجارهای اخیر در استان اسکندریه مصر که منجر به کشته شدن 21نفر و زخمی شدن 79 تن دیگر شد، گفت: طرف‌هایی که از بمب‌گذاری در قبال کلیسای "قدیسین " واقع در منطقه «سیدی بشر» استان اسکندری سود می‌برند، گروه‌های تروریستی وهابی و موساد هستند. پیشتر این حقیقت در روند تحقیقات شبکه جاسوسی اسرائیل در مصر روشن شد.
این رهبر شیعیان مصر نحوه بمب‌گذاری‌ گروه القاعده در عراق را متفاوت با آنچیزی دانست که در مصر رخ داد و افزود: بمب‌گذاری‌های شبکه القاعده به صورت عملیات انتحاری است نه اینکه یک خودروی بمب‌گذاری شده را در خیابان قرار دهند و آن را از راه دور منفجر کنند. به همین دلیل معتقدم انفجاری که در مقابل کلیسای "قدیسین " در منطقه «سیدی بشر» اسکندریه رخ داد شبیه عملیات‌های تروریستی که موساد انجام می‌دهد نه بمب‌گذاری است که توسط اعضای شبکه القاعده صورت می‌گیرد.
این کارشناس مسائل راهبردی خاورمیانه در پایان تصریح کرد: مزدوران رژیم صهیونیستی و آمریکا در بمب‌گذاری در مقابل کلیسای قدیسین نقش دارند. چرا که آمریکا می‌خواهد از ارتش و پلیس مصر در روند مبارزه به اصطلاح تروریسم کاخ سفید استفاده کند تا به اهداف خود برسد. بنابراین دور از انتظار نیست که واشنگتن بذر تروریسم را در دیگر کشورها بکارد تا نیروهای نظامی و امنیتی آن کشورها مجبور شوند در روند پروژ به اصطلاح مبارزه با تروریسم آمریکا شرکت کنند و کاخ سفید را در اجرایی کردن سیاست‌ها و دستیابی به اهدافش یاری دهند.
کشف شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره نیز اخیرا جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد تا سفیر تل‌آویو در مصر این کشور را ترک کند.
"
طارق عبدالرازق " شهروند مصری متهم به جاسوسی برای موساد است که به تازگی شناسایی شده است.
بر اساس تحقیقات انجام شده وی مامور جذب مزدوران از کشورهای عربی از جمله لبنان و سوریه جهت همکاری با موساد بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد