حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

رژیم سعودی بیمارستان‌ها را از پذیرش زخمی‌ها منع کرد

یک فعال سعودی گفت که مردم عربستان از توسل نیروهای سعودی به زور و گلوله جنگی شگفت زده شده و این نیروها بیمارستان‌ها را از پذیرش زخمی‌ها منع کرده‌اند.

" ابوحسن زکریا " از فعالان سیاسی عربستانی مخالف رژیم سعودی در گفت وگو با شبکه خبری العالم از جامعه جهانی خواست تا رژیم سعودی را برای توقف سیاست سرکوب و پاکسازی نژاد در این کشور بویژه منطقه الشرقیه تحت فشار قرار دهند.

وی گفت: مردم منطقه الشرقیه عربستان دیروز پنجشنبه در تظاهراتی مسالمت آمیز در القطیف خواستار آزادی زندانیانی شدند که 16 سال بدون محاکمه در زندان ها بسر می برند اما مقامات سعودی با شلیک گلوله به درخواست آنان پاسخ دادند.

در اثر تیراندازی نیروهای امنیتی و پلیس عربستان به مردم معترض در شهر القطیف دست کم 9 تن از مردم زخمی شدند و حال برخی از آنان وخیم است.

فعالان سیاسی عربستان همچنین نسبت به استفاده رژیم سعودی از گلوله های جنگی برای مقابله با تظاهرات امروز جمعه مردم عربستان هشدار داده اند.

الزکریا به برنامه ریزی سه هفته ای برای تظاهرات دیروز پنجشنبه در شهر القطیف اشاره کرد و گفت که مردم از توسل نیروهای سعودی به زور و استفاده از گلوله جنگی شگفت زده شدند.

وی با بیان اینکه "نیروهای سعودی ، بیمارستان ها را از پذیرش زخمی ها منع کرده اند "، افزود: ما از آزادگان جهان، سازمان های حقوق بشری، هیأت های بین المللی و سازمان ملل می خواهیم برای توقف کشتار و نسل کشی مداوم مردم درشرق عربستان ، دولت عربستان را تحت فشار قرار دهند.

نظرات 1 + ارسال نظر
تسخیر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.taskhir.com

سلام رژیم سعودی بیمارستان‌ها جالب بود در کل وبلاگت خوبه به مانم یه سر بزن سایتمون درباره طراحی و خدمات وب سایت هست شاید به دردت بخوره
خواستی تبادل لینک هم کنی به قسمت - لینک دوستان - برو
موفق باشی[گل]
www.taskhir.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد