حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

آمریکا با سکوت خود مسئول مستقیم جنایات رژیم بحرین است

جنبش انقلاب 14فوریه با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری فارس مخابره شده، خطاب به مجامع بین‌المللی از جمله بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد خواسته است ملت بحرین را از ظلم و ستم رژیم آل خلیفه نجات دهند.

در این بیانیه با اشاره به شکنجه انقلابیون بحرین توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه از سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایت این رژیم به شدت انتقاد شده است.

این بیانیه آمریکا و عربستان را مسئول مستقیم جنایت رژیم بحرین دانسته و از تمام ملل و آزادگان جهان خواسته شده است که برای نجات ملت بی‌دفاع و بی‌پناه بحرین و توقف قتل و کشتار آنها وارد عمل شده و همچنان به اعتصاب‌ها و راهپیمایی‌های خود در برابر سفارتخانه‌های بحرین، عربستان سعودی و آمریکا در سراسر جهان ادامه دهند.

در این بیانیه آمده است:

*دخالت عربستان در بحرین، کشور را به زندانی جمعی تبدیل کرده است

پس از دخالت عربستان سعودی در امور داخلی بحرین و اشغال کشور بواسطه نیروهای نظامی آل سعود و نیروهای سپر جزیره و سرکوب انقلاب مردمی و مسالمت‌آمیز مردم بحرین هم اکنون کشور به زندانی جمعی برای مجازات‌های جمعی مردم مظلوم بحرین تبدیل شده و شیوه‌های مجازات اعمال شده توسط رژیم آل خلیفه و نیروهای سعودی ملت بحرین را به یاد بازداشت‌گاههای آلمان نازی و زندان‌های رژیم بعث عراق از جمله زندان ابوغریب و همچنین بازداشتگاه‌های گوانتانامو می‌اندازد...

*بحرین توسط ارتش آل سعود اداره می‌شود

هم اکنون بحرین مستقیما توسط ارتش عربستان و از طریق شورای نظامی آل خلیفه اداره می‌شود و بر این اساس آنها به خود اجازه می‌دهند، مرتکب هر جرم و جنایتی در حق ملت مظلوم بحرین شوند تا بدین وسیله انقلاب آنها را که منادی حقوق بر حق مردم این کشور است، سرکوب نماید.

ما از درون بحرین تحت ظلم و ستم آل خلیفه و آل سعود و نیروهای سپر جزیره و دیگر مزدورانی که برای کمک به رژیم آل خلیفه جهت سرکوب قیام مردم این کشور وارد آن شده و آن را اشغال نموده‌اند، شما را مورد خطاب قرار می‌دهیم و درخواست می‌کنیم که به سکوت بین المللی و رسانه‌ای و تبلیغاتی خود پایان داده و به وظایف انسانی و حقوقی خود در برابر ملت بی‌دفاعی که رژیم آل خلیفه اقدام به سرکوب و محاصره، ربودن، بازداشت و قتل و کشتار آن می‌نماید، عمل کنید.

*سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایت آل‌خلیفه

هم اکنون ملت بحرین در راستای سکوت مجامع بین المللی و دولت آمریکا در برابر جنایات رژیم آل خلیفه در وضعیت بسیار اسف‌باری بسرمی‌برد و آنچه بر شدت این جنایات افزوده، رضایت و سکوت این مجامع و دولت آمریکا به اشغال بحرین توسط نیروهای اشغالگر سعودی و سپر جزیره است تا به خود اجازه دهند، مرتکب هر جنایتی در حق ملت بی‌دفاع و بی‌پناه بحرین شوند.

*انعکاس مصایب ملت بحرین در رسانه‌ها "قطره‌ای در برابر دریاست "

بی‌شک هرآنچه از اخبار بحرین در رسانه‌های درج و منتشر می‌شود، قطره‌ای در برابر دریاست و ما در اینجا به برخی از این جنایات که هیچ‌گاه به آنها پرداخته نشده، اشاره می‌کنیم:

یک: معلمان بحرین به شدیدترین و بدترین وجه ممکن مورد اهانت قرار می‌گیرند، آنها دست‌بسته و چشم بسته با کفش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و شدیدترین شکنجه‌ها درباره آنها به اجرا گذاشته می‌شود.

دو: معلمان خانم بحرینی در معرض شدیدترین شکنجه‌ها از سوی نیروهای امنیتی بحرین قرار می‌گیرند و درصورت عدم همکاری با نیروهای امنیتی مورد غصب و تجاوز نیروهای امنیتی مرد قرار می‌گیرند.

سه: این شکنجه‌ها در مورد مهندسان و پزشکان و هنرمندان و دانش آموزان و خبرنگاران این کشور نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

چهار: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و مزدوران بحرین با گلوله‌های اشک‌اور و با حمایت و پشتیبانی نیروهای مسلح بحرین به مساجد و حسینه‌ها، قبور و مزار اولیاء و صالحین تجاوز نموده و قرآن، کتاب خدا را به آتش کشیدند.

پنج: اقدام رژیم بحرین در انحلال دو جمعیت اسلامی به نام عمل و الوفاق به نظر می‌رسد، آخرین تیر ترکش رژیم در حال حاضر برای غلبه بر قیام مردمی بحرین باشد.

*آمریکا با سکوت خود مسئول مستقیم جنایات بحرین است

به همین دلیل جنبش انقلاب 14 فوریه آمریکا را مسئول مستقیم تمام جنایت صورت گرفته علیه ملت بحرین دانسته و تاکید می‌کند، بی‌تفاوتی و سکوت کاخ سفید در برابر بحران بحرین و عدم اقدام برای حل آن مهر تاییدی بر ادعاهای فوق الذکر است.

*سازمان ملل و آمریکا باید به وظایف خود در برابر ملت بحرین عمل کنند

ما از همین جا بار دیگر از دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس جمهور آمریکا که مدعی دفاع از صلح و دموکراسی و دفاع از حقوق بشر و حق تعیین سرنوشت‌ ملت‌ها بدست خویش است، می‌خواهیم موضع مثبتی در برابر حوادث جاری در بحرین اتخاذ کند و خواستار بیرون رفتن نیروهای اشغالگر سعودی و نیروهای سپر جزیره از آن و توقف قتل و کشتار مردم و آزادی زندانیان سیاسی شود.

*درخواس از ملل آزاده جهان برای نجات و رهایی ملت بحرین

همچنین از تمام ملل و آزادگان جهان می‌خواهیم برای نجات ملت بی‌دفاع و بی‌پناه بحرین و توقف قتل و کشتار آنها وارد عمل شده و همچنان به اعتصاب‌ها و راهپیمایی‌های خود در برابر سفارتخانه‌های بحرین، عربستان سعودی و آمریکا در سراسر جهان ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد