حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

سندی دیگر از جنایات آل خلیفه فاش شد

عضو مرکز حقوق بشر بحرین گزارش اخیر سازمان "پزشکان برای حقوق بشر " درباره اشغال بیمارستان السلمانیه و بازداشت پزشکان و زخمیان به دست نیروهای امنیتی بحرین و عربستان را سند دیگری است برای اثبات نقض حقوق بشر و جنایت‌های رژیم بحرین دانست.

"عباس العمران " در گفت‌وگو با العالم گفت: نمایندگان سازمان "پزشکان برای حقوق بشر " به بحرین آمدند و اظهارات و مدارک درباره آنچه در بیمارستان السلمانیه هنگام یورش نیروهای نظامی بحرین و عربستان و اشغال آن روی داده بود را ثبت کردند.

وی به اهمیت این گزارش که از سوی یک سازمان متخصص و بیطرف صادر شده است اشاره و تاکید کرد: این گزارش به عنوان مدرکی دیگر به شهادت‌های شهروندان، روزنامه‌نگاران و نمایندگان خبرگزاری‌ها درباره جنایات نیروهای بحرینی اضافه می شود تا در دادگاه جنایی بین المللی اقامه دعوی شود.

العمران ادامه داد: این گزارش بر نقض قوانین بین المللی به دست مقامات بحرین مبنی بر لزوم درمان زخمی‌ها تاکید کرده است.

وی گفت: رژیم بحرین زخمی‌ها، پزشکان، کادر پزشکی و سرپرستان را بازداشت و به زندان‌ها منتقل کردند و به جرم انجام وظیفه حرفه‌ای پزشکی با آنان چنین رفتاری صورت دادند.

عضو مرکز حقوق بشر بحرین همچنین تاکید کرد: هدف محاکمه‌های نظامی تظاهرات کنندگان، ترساندن، تحقیر و انتقام از ملت بحرین است ملتی که خواستار تغییر رژیم مستبد، روی کار آمدن نظام دموکراتیک، حق تعیین سرنوشت خود و نظام سیاسی بهتر هستند.

وی گفت: ملت مرحله ترس را پشت سر گذاشته و به خواسته‌های مشروع خود بیش از پیش پایبند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد