حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

مادر شهرزاد: کاش فرزند من هم مانند دو تبعه آمریکایی آزاد می‌شد

مادر زن زندانی در آمریکا گفت: الان آزادی دو تبعه آمریکایی مطرح شده است از مسئولان می خواهم شما را به خدا یک فکری هم به حال شهرزاد داشته باشند.

بلقیس روشن، مادر شهرزاد میرقلی خان زن زندانی در آمریکا گفت: دو دختر دوقلوی شهرزاد، من و پدرش بواسطه شرایطی که در آن قرار گرفتیم هر روز آرزوی مرگ می کنیم و دیگر نمی توانیم شهرزاد را با این وضعیت در زندان آمریکا ببینیم.

وی افزود: از مسئولان خواهش می کنم همانطوریکه قبلا هم به ما لطف داشتند و امکان سفر به آمریکا و ملاقات با دخترم را فراهم کردند این بار هم با یک تلاش مضاعف دخترم را از زندان آمریکا آزاد کنند.

روشن ادامه داد: الان که آزادی دو تبعه آمریکایی مطرح شده است از مسئولان می خواهم شما را به خدا یک فکری هم به حال شهرزاد داشته باشند.

وی افزود: من و نوه هایم دیگر طاقت وضعیت شهرزاد را نداریم و باید بگویم خانواده ما هر روز آرزوی مرگ می کند.

مادر شهرزاد با استمداد از رییس جمهور و مسئولان کشور برای آزادی فرزندش از زندان آمریکا گفت: امیدواریم همانطوریکه خبر آزادی دو تبعه آمریکایی مطرح می شود، به تبع آن آزادی دختر من هم از زندان آمریکا خانواده ما و دو دختر شهرزاد را از این انتظار مرگ آور نجات دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد