حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

هزاران کودک انگلیسی قربانی بهره کشی جنسی

براساس گزارش یک نهاد مسئول در امور کودکان و نوجوانان در انگلیس، هزاران نفر از کودکان این کشور توسط باندهای تبهکار و افراد دیگر هدف بهره کشی جنسی قرار می گیرند.

'دفتر کمیسیونر کودکان' در انگلیس پنجشنبه شب اعلام کرد که در حال حاضر حدود 10 هزار کودک تحت تاثیر سوءاستفاده و بهره کشی جنسی قرار گرفته اند اما بیم آن می رود که گستره این موضوع بسیار زیاد باشد.
'سو برلوئیتز' معاون 'دفتر کمیسیونر کودکان' گفت: این مشکل در حال حاضر در سراسر کشور و در میان طبقات مختلف اجتماعی به چشم می خورد... حتی کودکانی با سن 11 سال از سوی گروههای تبهکار مورد بهره کشی و سوءاستفاده جنسی قرار گرفته اند.
این نهاد مسئول در امور کودکان قرار است یک پژوهش دوساله را درباره این ناهنجاری اجتماعی انجام دهد و آمار دقیق تری را از تعداد کودکانی که توسط باندهای تبهکار و دیگر افراد، مورد هدف قرار می گیرند به دست آورد.
به گفته خانم لوئیتز در حال حاضر هزاران نفر از کودکان بصورت وحشتناکی توسط باندها و گروههای خلافکار مورد بهره کشی قرار می گیرند و متاسفانه این پدیده در هر شهر و روستایی با نسبت های مختلف به چشم می خورد.
وی افزود: این بسیار مهم است که ما آمار و اطلاعات درستی را جمع آوریم کنیم تا دولت، پلیس، دستگاه قضایی و مسئولان بهداشت و درمان بتوانند کودکان قربانی را شناسایی کنند و آنها را تحت نظارت و حفاظت خود قرار دهند.
بر اساس بررسی های 'دفتر کمیسیونر کودکان'، احتمال اینکه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات خانوادگی تحت نظر شوراهای محلی و در مراکز مراقبتی زندگی می کنند، مورد بهره کشی قرار بگیرند چهار برابر بیشتر از کسانی است که نزد خانواده های خود زندگی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد