حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

سوء استفاده جنسی در آمریکا شدت گرفته است

مسئولان آمریکایی اذعان کردند که از هر شش نوجوان پسر یک نفر و از هر چهار دختر یک نفر در آمریکا در معرض سوء استفاده جنسی قرار دارند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس، مسئولان مرکز ملی درمان آسیب های اجتماعی وزارت امور کهنه سربازان آمریکا افزودند: 60 درصد کودکانی که مورد سوء استفاده جنسی قرارگرفته اند، عاملان آن را می‌شناسند به گونه ای که این کودکان از سوی دوستان خانوادگی، همسایگان یا همنشینان خود مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

این مسئولان همچنین تصریح کردند: سه کودک از هر10 کودکی که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته‌اند؛ توسط اعضای خانواده‌هایشان از جمله پدر، پدربزرگ یا عموی خود مورد این سوء استفاده قرار گرفته‌اند.

به گفته این مسئولان آمریکایی؛ تنها یک نفر از هر10 نفری که از کودکان سوء استفاده کرد‌اند غریبه بوده‌اند و کودکان آنها را نمی‌شناخته‌اند.

این مسئولان مرکز ملی درمان آسیب‌های اجتماعی تصریح کردند: اکثر سوء استفاده‌کنندگان جنسی از نوجوانان و دختران را مردان در آمریکا تشکیل می‌دهند و در مقابل زنان نیز 14 درصد سوء استفاده کنندگان جنسی از نوجوانان پسر و 6 درصد سوء استفاده کنندگان از دختران را تشکیل می‌دهند.

پیش از این نیز گزارش‌های زیادی درباره آسیب‌های اجتماعی گسترده در جامعه آمریکا و بحران های داخلی آن منتشر شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد