حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

حقوق بشر آنلاین

خبری تحلیلی

طرح ممنوعیت پخش اذان از مساجد سرزمین‌های اشغالی

در تازه‌ترین اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، این رژیم قصد دارد قانونی را به تصویب برساند که براساس آن مساجد حق نخواهند داشت موقع نماز اذان پخش کنند.
روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، شش نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) پیش‌نویس طرحی را به دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرده‌اند که براساس آن مساجد واقع در سرزمین‌های اشغالی حق ندارند از بلندگوهای خود اذان پخش کنند.

این شش نماینده که همگی از اعضای احزاب ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی از جمله حزب لیکود به ریاست نتانیاهو هستند. دلیل این اقدام خود را آزار و اذیت ناشی از صدای بلندگوهای مساجد مسلمانان اعلام کردند!..


این پیش‌نویس قرار است روز یکشنبه از سوی کمیته قانون‌گذاری کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست یعقوب نعمان، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این در حالی است که شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از تنظیم‌کنندگان این پیش‌نویس آنان را دیوانه خواند و گفت: در اسرائیل گروهی سیاستمدار دیوانه هستند که بدون اینکه ذره‌ای فکر کنند اقدام به ارائه طرح‌هایی غیرمسئولانه می‌کنند.

وی در ادامه با نادرست خواندن این‌گونه اقدامات گفت: اینها چه می‌خواهند؟ آیا می‌خواهند ما را به جنگ با جهان اسلام بکشانند؟

این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که مساله تخریب پل باب المغاربه توسط این رژیم در مقابل مخالفت‌های شدید مسلمانان هنوز حل نشده است.

منبع:ایسنا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

شما زنده و ما مرده
اسرائیل عمرش بسر آمده کمتر از ده سال دیگه بساطش جمع می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد